Sunday 16 December 2012

~ AyAh VERSUS iBu ! ~ ★‿★


Haa, akhirnya update blog bukan giveaway dah. Nadhirah qasa terpikat sangat bila bukak fb tadi. Tengok-tengok ada jumpa satu kata-kata yang sangat ohsem. Pasai ayah dan ibu. Tak kesahla, ada setengah orang panggey ibu, mama, ummi, mummy, emak dan lain-lain. Macam tue jugak dengan ayah, ada panggey abah, papa, bapak, daddy, abi, walid dan lain-lain. Yang penting jasa dan pengorbanan depa kat kita sama. Tak gitu? ;)





Kata ohsem yang berjaya mengikat hati Nadhirah ialah ABAH merupakan seorang lelaki yang tak pernah kecewakan kita dan EMAK merupakan satu-satunya wanita yang tak pernah patahkan hati kita sepanjang hidup kita. *Macam len ja ngan gambaq? hehe. Nadhirah panggey abah ngan mak. Alhamdulillah dapat Abah ngan Mak macam depa. Tak dak sapa yang boley dapat tempat kat hati nie selain Abah ngan Mak selepas Allah ngan Nabi Muhammad S.A.W. Apapon, kita kena utamakan Pencipta ngan pemimpin kita dulu. Salam Ukhuwah Sahabat! :)

* May Allah Bless Us :)


   
Kamsahamnida!  ;D
  


No comments:

Post a Comment

Boucing Multi-Colored Bow Tie RibbonBoucing Multi-Colored Bow Tie RibbonBoucing Multi-Colored Bow Tie RibbonBoucing Multi-Colored Bow Tie RibbonBoucing Multi-Colored Bow Tie RibbonBoucing Multi-Colored Bow Tie RibbonCute Polka Dotted Rainbow Bow Tie Ribbon